Laatste week stage!!

28 juni 2018 - Pokhara, Nepal

Namasté Jacks weer hierr,

Vorige week vrijdag zijn we met alle meiden naar ons oude gastgezin gegaan, om samen met de weeskinderen en Bishnu nieuwe kleren voor de kindjes te shoppen van ons donatiegeld, dit was erg leuk en supertof om die kindjes zo blij te zien met hun nieuwe kleren (zie foto's).

Hierna zijn we terug gegaan naar Lake Side, 's avonds zijn we met z'n alle naar de Irish pub geweest, dit was namelijk het laatste weekend dat we met z'n alle zouden zijn dus dat moest goed afgesloten worden ;) Na de Irish pub zijn we doorgegaan naar de Ozone (een uitgaansclub hier in Pokhara), dit was heel erg gezellig met iedereen en om 00:00 was Pim jarig, dus we hebben even mooi hard gezongen in de club :p, en toen we weer terug naar het hotel wilde gaan regende het natuurlijk keihard.. maar we hebben er erg om kunnen lachen, of dit door de alcohol kwam uhh zou kunnen haha

Zaterdag ben ik wakker geworden met wat ze noemen een flinke kater, dus heb ik het gezellige ontbijt met z'n alle even overgeslagen. Carmen was zo lief om voor mij een bacon sandwich mee te nemen en een heerlijk verse jus d'orange, dit deed me al snel goed en daarna zijn we lekker bij het zwembad gaan liggen voor derest van de middag. S' avonds was de laatste avond dat we met z'n alle zouden eten, dus Bas had tika geregeld en sjaaltjes die stonden voor een 'safe journey', ook had hij een mooie taart laten maken die ook nog eens super lekker was. Daarna zijn we nog wat gaan drinken om de verjaardag van Pim nog even verder te vieren en ook deze avond hebben we afgesloten bij de Irish pub, onze favoriete plek hier kunnen we nu toch zeggen.

Zondag hebben Carmen en ik er een hele rustige dag van gemaakt en hebben we de hele dag bij het zwembad gelegen. In de avond zijn we weer terug gegaan naar het gastgezin.

Deze week is eigenlijk niet zoveel gebeurt verder, we hebben van maandag tot donderdag stage gelopen van 10 tot 15 uur in de gehandicaptenzorg, wat niet mijn roeping is maar ondanks dat hebben Carmen en ik het erg naar ons zin gehad tijdens de stage en ook in het gastgezin. Dit gastgezin is zo vriendelijk en gastvrij echt heel erg leuk!!

Vandaag hebben we onze laatste stage dag gehad en kunnen we nu officieel zeggen dat we vakantie hebben!! Ik heb net weer alles in mijn backpack weten te proppen wat toch altijd weer een uitdaging blijft. Straks zullen we afscheid gaan nemen van dit gastgezin wat ik echt heel jammer vind, maar het hoort er nou eenmaal bij.

Maar jeetje wat is de tijd hier voorbij gevlogen, ik heb het zo naar mijn zin gehad tijdens de stages en ernaast ondanks wat tegenslagen, zoveel mensen leren kennen. Ik besef me maar al te goed dat het alweer bijna over is, en hoe erg ik soms ook verlang naar het Nederlands eten, alle luxe thuis en de mensen in Nederland vind ik het toch wel lastig dat het er alweer bijna op zit. Aan al het moois komt een eind.

Maaaar voordat we depri gaan zitten doen dat het voorbij is gaan we eerst heel erg genieten van de vakantie die we nu gaan houden!! Al voelen deze 10 weken al half als vakantie. Maandag zullen we weer terug gaan met de bus naar Kathmandu om daar de laatste week nog mooie plekken te gaan bezoeken, ik heb er zin in!

Tot snel :)

Liefs Jacks

1. Opa en Oma:
    28 juni 2018
    Geniet nog lekker van je vakantie we kijken er naar uit om je weer te zien we hebben je gemist .Liefs en dikke knuffel Opa en Oma
  2. Paps:
    28 juni 2018
    Nog even lekker genieten daar saampjes ❤️
  3. Lian:
    30 juni 2018
    Het is mooi geweest, geniet samen nog van de laatste week en dan vol gas naar huus 😜🌸🍀❤️❤️❤️
  4. Han Bosch:
    1 juli 2018
    Fantastisch. We hebben genoten van je blogs. Neem nog even je wel verdiende vakantie. We zien elkaar weer gauw in Elst.